HELPDESKPRO I can´t change the status, category

  • Carlos Arango
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11 years 5 days ago #39336 by Carlos Arango
The user session is associated with the group ticket. The ticket group is a child group "registered". Upon entering the front-end can not change the status, category or priority, although the buttons appear. You can only change the status or priority category by the back-end with an administrator user or as superuser. I need the public user can only put tickets and close tickets, and users responsible for tickets can change the status, priority and category, all entering by the front-end. How I can do?

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El usuario de la sesión, está asociado al grupo ticket,ticket es hijo del grupo registered. Al ingresar por el front-end no permite cambiar el estado, la categoría ni la prioridad, aunque aparecen los botones. Sólo es posible cambiar el estado, la categoría o la prioridad por el back-end con un usuario administrador o como superusuario. Necesito que el usuario público sólo pueda poner tickets y cerrar tickets, y que los usuarios responsables de los tickets puedan cambiar el estado, prioridad y categoría, todo esto ingresando por el front-end. ¿Cómo púedo hacerlo?

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